Valitettavasti joskus laadukkaissakin tuotteissa on vikoja. Useimmilla toimittamillamme tuotteilla on valmistajan myöntämä vuoden takuu, joissakin tuotteissa pidempi. Lähetä viesti asiakaspalveluumme, kerro millainen vika tuotteessa on ilmennyt ja liitä mukaan myös kuva viasta. Voit asioida viallisen tuotteen kanssa myös missä tahansa myymälässämme. Ota myymälään mukaan viallinen tuote sekä kuitti tai ostotosite verkkopankista.
Takuukysymyksissä ja virheellisiksi ilmoitetuissa tuotteissa ensisijaisesti korjataan virheellinen tuote. Mikäli korjaaminen ei ole mahdollista, asiakkaalla on mahdollisuus saada uusi tuote tilalle tai viime kädessä perua kauppa. Pääsääntöisesti vialliset tuotteet lähetetään edelleen maahantuojalle, tai valmistajalle arvioitavaksi tai lausunnon antamiseksi. Edellä mainitusta syystä takuuasioiden käsittely saattaa kestää noin 2-3 viikkoa.